torek

Jedilnik, 1. 10. 2013

Pa je že oktober:
  • segedin
SEGEDIN
Že včeraj je padla odločitev, da danes pripravim segedin. Kupila sem eno glavo zelja, ki sem jo na drobno narezala. Nekaj sem si dala na stran za jutri.
V loncu sem zavrela vodo in vanjo dala sol in kis. V vrelo vodo sem vsipala naribano zelje in ga malo pokuhala. Po kakšnih desetih minutah sem odcedila.
V drugem loncu sem na olju popražila nasekljano šalotko, potem sem dodala narezano sv. meso (plečko). Popražila sem in začinila s soljo in poprom. Po nekaj minutah sem dodala pokuhano zelje, nekaj strokov česna in lovorjev list. Po potrebi sem tudi zalila z vodo. Dušilo se je oz. tenstalo se je; malo sem mešala; malo sem se z otrokom igrala. Vsega po malem.
Proti koncu sem v ponvici na olju popražila mleto sladko papriko, kateri sem dodala mešanico kisle smetane in Gustina (res čisto malo). Vse skupaj sem dobro premešala in dodala zelju in pustila, da se je še malo pokuhalo. ODLIČNO.
Priloge nisem nobene kuhala, zraven sva jedla samo kruh.


Ni komentarjev:

Objavite komentar