petek

Jedilnik, 6. 9. 2013

Danes:
  • juha
  • kranjska klobasa
  • praženi šampinjoni
  • solata
JUHA
Včeraj sem si pustila jušno osnovo, v kateri sem danes skuhala korenček in malo pora. Dodala pa sem zlate kroglice.

KRANJSKA KLOBASA
Skuhala sem jo v vodi, tako kot je to potrebno. Zraven pa gorčica, pa kruh.
Moj dragi se je spet malo igral s hrano na krožniku, tako da so nastale malo hecne slikce.

PRAŽENI ŠAMPINJONI
Končno sem se teh gobic rešla, sem se že bala, da se mi množijo v hladilniku. Danes sem jih narezala na četrtine in jih na hitro popražila. Začinila sem samo s soljo.



SOLATA
Našla sem še celo dva murka na mojem vrtu. En je sicer bil zelo grenak, tako da sem ga kar zavrgla. Drugega pa sem naribala in začinila, da sva imela solato.
Zdaj sem pa skorajda do konca izropala vrt, tak da ne vem kakšno solato bom pripravljala v najprej. Očitno bom morala začeti kupovati tisto ta fajn zdravo, ki jo v trgovini prodajajo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar