sreda

Jedilnik, 11. 9. 2013

Na obletnico:
  • paradižnikova juha
  • popečena piščančja prsa
  • pečen krompir
  • kuhana koruza
  • solata
PARADIŽNIKOVA JUHA
Ko sem včeraj urejala svoj del vrta, sem "našla" še veliko kumar in paradižnikov. Moj del vrta je zelo majhen, imam/sem imela pa veliko posevkov (paprika, kumare, brstični ohrovt, drobnjak, paradižnik, bazilika, čebula, česen, koruza, zimska solata, stročji fižol, krompir, jajčevec, berivka, brokoli, rukola, por in hren). Pa če bi vedeli, kakšen mali del vrta imam, bi vedeli, da je to res ogromno različne zelenjave in da se zato včasih lahko kaj "skrije" in moram "najti" pridelke.
Pa da ne bom več razlagala o (ne)pomembnih stvareh, iz tistih treh ta res debelih in ta res zrelih paradajzov sem skuhala eno res odlično juho.
V loncu sem na olivnem olju najprej na hitro popražila narezano čebulo, dodala narezano slanino (tri rezine) in narezan paradajz. Temu sem dodala še par listov domače bazilike in sol. Pustila sem, da je počasi vrelo. Vode nisem nič dolivala, saj se je s paradajza čisto dovolj nateklo. 
Po nekaj časa sem juho precedila in postregla. Na juho sem dodala še žličko kisle smetane in suhi koper.

POPEČENA PIŠČANČJA PRSA
Mesa ni bilo ravno v planu, ker sem nameravala jesti sama, a ko sem dobila klic, da moj pride domov na kosilo, sem morala nekaj mesnega zrihtat. V skrinji sem imela že na koščke narezano in začinjeno (sol, poper) belo meso. Le-tega sem v ponvi na hitro popekla z obeh strani.

KROMPIR
Tudi krompir je v planu B, porabila pa sem tega Hoferjevega, ki tašči ni bil všeč, pa ga je meni dala. Midva pa sva se te potrudila in ga pojedla. Saj ni tak slaba, ampak doma nareti je ziher boljši.

KORUZA
Z vrta sem prinesla tudi en klas koruze, ostali so še premajhni. Tega pa sem prerezala na pol in skuhala v slani vodi. Servirala sem z malo masla.

SOLATA
Samo tole solato sem nameravala jaz danes jest (pa juho), ki sem jo tudi za naju pripravila. Domačemu radiču in endiviji sem dodala trdo kuhano jajce, pol tunine s ta male pločevinke in sol, poper, olivno olje in kis. Zelo dobro.

Ni komentarjev:

Objavite komentar