torek

Jedilnik, 3. 9. 2013

Tokrat:
  • juha
  • dušeno sv. meso
  • polenta
  • koruza
  • solata
JUHA
Nisem imela časa kuhati ta prave domače juhe, zato sem dala kuhat zelenjavno kocko. Zraven pa sem dodala še korenček in por. Zasipala pa sem z rezanci, ki pa jih je bolj malo na koncu bilo.

DUŠENO MESO
Plečko sem narezala na nekaj kosov, ki sem jih v ponvi na vročem olju z obeh strani na hitro popekla. Začinila sem s soljo, poprom in vegeto. Potem sem jih vzela ven.
V taisti ponvi sem popražila nasekljano šalotko in ponovno dodala meso. Začela sem malo zalivat z vodo, da se ni prijelo. Čez čas sem dodala še malo pora. Tenstala sem tak dolgo, da je meso postalo mehko. Pa počasi sem zalivala, da je na koncu fajn omakca ratala. Aja, pa pred koncem sem še malo soli dodala. Mnjami.

POLENTA
Pri polenti pa sem bila prav mačehovska. Tak malo sem je naredila, da sem morala zraven še kos kruha pojesti, da sem se nasitila.
V vrelo vodo (soljeno in z malo masla) sem vsipala polento in jo zakuhala. Kuhani polenti pa sem dodala še malo narezanega drobnjaka. Skoraj preveč redko sem naredla, dobra pa je bila.

KORUZA
Skuhala sem domačo koruzo v slani vodi. Zdaj pa nisem ziher al je bila malo trda zato, ker je že zrela ali zato, ker sem jo premalo kuhala. Pojedla pa sem jo glih tak.

SOLATA
Malo zelene solate, malo rukole, malo češnjevega paradižnika. Pa tokrat sem jo za spremembno naredila z olivnim oljem. Vse pojedla.

Ni komentarjev:

Objavite komentar