petek

Jedilnik, 20. 9. 2013

Danes:
  • čebulna juha
  • postrv
  • maslen krompir
  • jajčevec po tržaško
  • solata
ČEBULNA JUHA
Razmišljala sem o eni drugačni juhi in se spomnila na čebulno. Sicer ni glih čisto tak taprava, kot bi mogla bit, a je bila zelo dobra. 
Najprej sem skuhala kurjo juho, da sem imela jušno osnovo. V loncu sem raztopila maslo in nanj dala naribano čebulo, da se je malo popražilo. Čez čas sem zalila z jušno osnovo in še nekaj časa kuhala.
Juho sem nadevala v krožnika in vsako potrosila s popečenimi kruhovimi kockami in čez dala rezino sira. Ker se sir ni glih takoj raztopil, sem dala še malo v mikrovalovko, da se je sir začel vlečt. Po mojem je ta sir najboljši del te juhe. 
Po pravem bi sicer ta sir moral biti gratinirani, a meni se pa res ni dalo še s tem ukvarjati. V gostilni pa res nismo, da bi se morala tako truditi.

POSTRV
Že včeraj sem si zadala, da bodo danes ribe na mizi. Samo nisem še vedela katere, saj je to odvisno od ponudbe v Sparu. Najbolj so mi v oči padli fileji bele postrvi, zato sem kupila kar postrv. Doma sem potem pobrskala, kaj naj s tem naredim in našla super recept.
Najprej sem naredila preliv: 3 žlice olivnega olja, 2 žlici sojine omake, sol, nasekljan peteršilj in česen. Fileja sem malo umila in dobro obrisala. Suhe fileje sem dobro premazala s prelivom.
V ponvi sem segrela olje, kar za dober prst na debelo nalito, da je riba plavala.
V vroče olje sem dala fileje z mesom dol, se pravi da je koža bila gor obrnjena. Tako se file ne zvije, sem prebrala med mnenji in res drži.
Kaj lahko komentiram? Odlično. Odlično. In še enkrat odlično. Ta sojina omaka res da malo drugačen okus, ki zelo paše k ribi.

MASLEN KROMPIR
Krompir narezan na kocke sem skuhala v slani vodi. Odcedila sem in dodala maslo in drobnjak. Premešala sem in servirala.

JAJČEVEC PO TRŽAŠKO
Tole jed sem pred par dnevi naredila, pa mi je bila zelo všeč. Danes sem ponovno pripravila.
Jajčevec sem narezala na rezine in solila, da je spustilo vodo. Potem sem jih popekla in potrosila z mešanico peteršilja in česna ter prelila z olivnim oljem. Pustila sem nekaj časa, da so se prepojila.

SOLATA
Radič, pa malo kuhanega krompirja zraven.

Ni komentarjev:

Objavite komentar