petek

Pečena orada, polentni polpeti, popečena paprika in solata

Petkovo kosilo:
  • sendvički
  • pečena orada
  • polentini polpeti
  • popečena paprika
  • zelena solata
SENDVIČKI
V Sparu sem kupila eno štručko s česnovim namazom, ki je itak že zarezana na kose. Polovico sem jo razrezala na manjše kose. Četrtinko neolupljene bučke sem narezala na debelejše rezine, ki sem jih popekla na olivnem olju. Rezine kruhe sem dala na krožnik, na kruhke sem dala popečene rezine bučk in na vsakega še košček sira. Okrasila sem z rezino popečene rdeče paprike. Dobra predjed je bila; še lahko kdaj pripravim.

PEČENA ORADA
Kot ponavadi sem ribo najprej morala očistiti, nato pa sem jo solila, poprala, začinila z rožmarinom in prelila z olivnim oljem. Dala sem pečt na 200 stopinj za dobre pol ure. Super okusna, kot vedno.

POLENTNI POLPETI
Včerejšni polenti sem dodala eno jajce  in peteršilj in z njo oblikovala polpete. V notranjost sem dala košček sira. Popekla sem na sv. masti. Dobro je bilo. Mogoče še kdaj probam. 

POPEČENA RDEČA PAPRIKA
V hladilniku se mi je zdaj že en čas potikala polovica rdeče paprike, pa sem jo danes hotela porabit. Narezala sem jo na rezine in jo popekla na olivnem olju. Na koncu sem še malo solila. Fajn je zraven pasalo, za okus, za sočnost in za barvo.

SOLATA
Zelena solata in rukola z domačega vrta. Dodala sem domačo redkvico in česen. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar