ponedeljek

Ostriž iz pečice, ajdova kaša z zelenjavo in solata

Danes:
  • goveja juha
  • ostriž iz pečice
  • ajdova kaša z zelenjavo
  • zelena solata
GOVEJA JUHA
Danes se mi je zaluštala ta prava goveja juha in na srečo sem našla še en košček govedine v zmrzovalniku. Dala sem ga kuhat zraven pa korenček, čebulo, luštrek, peteršilj, zeleno, sol, poper in vegeto. Kuhano juho sem precedila in zasipala z rezanci. Nekaj pa sem si jo pustila tudi za jutri.

OSTRIŽ IZ PEČICE
Hotela sem si kupit puranje zrezke, pa jih že spet niso imeli in sem se odločila za ribo. Pa gledam tistih par ribic, ki so bile razstavljene/nastavljene in sem se odločila za ostriža. Da te probama, kaj te to je za ena riba. Ker nisem bila čisto ziher, kako jo pripraviti sem poiskala naslednji recept
File sem prerezala na pol, ga solila in posula z rožmarinom. Dala sem ga na pekač polit oz. namaščen z olivnim oljem. Potem pa sem naredla omakco (malo gorčice, kečapa, kisle smetane in karija) ter to namazala po ribi. Dala sem pečt za 25 min na 200 stopinj. 
Nad samo ribo nisem bila najbolj navdušena, s to omako pa je bila dobra. Orade so mi že bolj všeč :)

AJDOVA KAŠA Z ZELENJAVO
Kašo sem skuhala po navodilu, začinila pa sem jo s soljo in lovorjevim listom. Narezala sem rdečo papriko in paradižnik (lušt oz. tisti s Prekmurja) ter ju dala v skledo; dodala sem še malo koruze. Dva šparglja sem narezala na manjše kolobarje, ju blanširala in dodala v skledo. Za konec pa še sem dodala kuhano kašo in dobro premešala. Okrasila sem z vršički. Mmm, je bila dobra.

SOLATA
Zelena solata z mojega vrta. Moram se považiti, itak :) Zraven pa še špinača, ki pa je z maminega vrta. Na mojem pa tudi lepo raste.

Ni komentarjev:

Objavite komentar