sreda

Špageti s tunino omako in solata

Tokrat:

  • juha
  • špageti s tunino omako
  • solata
JUHA

Danes se nisem kaj precej trudila z juho. Sem kar zelenjavno jušno kocko dala kuhat, pa malo korenčeka zraven. Zasipala sem z ribano kašo in jo kuhala več kot 10 min. Tako se vsaj dovolj zmehča, da je dobrega okusa (vsaj meni). Za piko na i pa še domači drobnjak.

ŠPAGETI
Vedno ko moram kaj na hitro pripravit so na mizi špageti. Kosilo je namreč v roku 15 min gotovo. Naredla sem omako: popražila mlado čebulo, dodala česen, dodala tuno s konzerve, dodala kečap, dodala peteršilj, origano in bazilko ter malo vode. Premešala in omaka je bila gotova. Vanjo sem samo še vmešala kuhane špagete in servirala. Potrosila pa sem še z naribanim sirom. 

SOLATA
Zelena solata in rukola z redkvico.

2 komentarja:

  1. Špagetiiiiiiii. A veš da jih nisem mazal že par let!! Shame on me :>

    Kosilo pa EINFOCH kot pasulj a vsekakor OKUSNO. I like! :D

    A ne da, da juhice vedno pašejo? Pa naj bo petek ali svetek, poletje ali zima! Ne priznavam mnenje večina da poleti juha/mineštre/pasulj in podobne "zimske" zadeve ne spadajo na mizo. Pfff. Juhica je vedno IN in takšna s proseno kašno in ŠNITLAUHOM (tudi sami imamo dva grma na vrtu in to raste kot šus!)-ni ga čez domačega, na grobo narezanega in za celo pest v juhi in solati- je NJAM.
    Paše kaša a ne?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kot otrok in kasneje kot najstnica nisem marala juhe. Sem si vedno tako malo dala, da sem ravno za pet žlic imela. Zdaj pa je skoraj vsaki dan na mizi tudi juha. Poleti paše zaradi tekočine, čeprav tople. Pozimi pa, da te pogreje. Vedno je pravi cajt za dobro juhico.
      Meni drobnjak tudi lepo raste in zdaj zelo bujno cveti. Ga je prav veselje gledat.

      Izbriši