petek

Losos v testu, špinačna omaka, kuhani šparglji in solata

Petek:
  • juha
  • losos v testu + špinačna omaka
  • kuhani šparglji
  • zelena solata
JUHA
Spet sem dala kuhat sv. kost + vse začimbe in zelenjavo, ki je potrebna za dobro juhco. Edino pora nisem imela, pa je glih tak dobro blo. Seveda sem precedila in zasipala z rezanci. Za boljši okus pa še domači drobnjak.

LOSOS V TESTU
Danes sem hotela lososa naredit na neki novi način, pa sem našla tale recept. Sporabala sem če je kaj dober in moram rečt, da se splača. Edino omake je bilo premalo, pa je sam losos malo presuhi bil. 
Kupila sem dva zamrznjena lososova fileja (svežih niso imeli), ki sem ju najprej odtalila. Potem sem v ponvici segrela malo masla, dodala mlet ingver in natrte klinčke. Raztopljeno sem potem prelila čez fileje in pustila stati en čas. Listnato testo (nezamrznjeno) sem kupila v Sparu, ker je že pripravljeno za uporabo. Ni ga treba glih razvaljat. Od njega sem vrezala dva kosa testa in v vsakega sem zavila lososov file. Premazala sem z olivnim oljem in dala pečt za pol ure na 200 stopinj.
Zraven pa sem naredila omako, in sicer sem domačo špinačo dobro umila, potem pa jo na hitro pokuhala v slani vodi. Odcejeno sem narezala na drobne lističe. V pisker sem dala malo olivnega olja in špinačo ter smetano za kuhanje ter malo pokuhala. Zelo, zelo okusno in paše skupaj.

KUHANI ŠPARGLJI
Še malo dodatne zelenjave zraven na krožniku. Da je bolj pisano in bolj slastno. Trde konce pa sem umila in jih posebej pokuhala, to vodo pa sem potem dolila juhi.

SOLATA
Zelena solata, pa rukola in rdeča redkvica. Vse z domačega vrta. Počasi bo zimske solate konec, upam, da mi bo berivka do takrat že kaj zrastla.

Ni komentarjev:

Objavite komentar