torek

Makaronflajš in solata

Bolj enostavno danes:
  • goveja juha
  • makaronflajš z brokolijem
  • solata
JUHA
Jušna osnova od včeraj, dodala sem korenček in ga skuhala. Pa še malo govedine je bilo zraven, čeprav je bila bolj mastna rebra. Na koncu pa spet samo zlate kroglice. Aja, pa domači drobnjak.

MAKARONFLAJŠ
En domači lük sem narezala in ga na olju popražla. Dodala sem na manjše kocke narezano sv. meso (plečko) in začinila (sol, poper, peteršilj, rdeča paprika). Ko se je meso na hitro popražilo, sem zalila z vodo. Kasneje pa sem dolivala z vodo, v kateri se je skuhal brokoli. Le-tega sem namreč posebej skuhala v slani vodi, vrelo pa je približno 5 - 7 min. Kuhanemu mesu oz. omaki sem dodala malo kisle smetane + moke + vode, v kateri so se kuhale testenine in tako naredila podmet. Za piko na i pa še malenkost kečapa. Dobro sem premešala in poskusila. Odlično.
Posebej sem skuhala makarone oz. pužeke, ki sem jih odcedila in vsipala nazaj v lonec. Dodala sem brokoli in mesno omako. Premešla in pustila nekaj minutk (oz. kak dolgo sva pač jedla juho), da se je fajn prepojilo. Da pa je bilo še bolj slastno, pa sem si gor naribala še malo sira. Božansko.

SOLATA
Spet sem plenla po domačem vrtu in prinesla eno zeleno solato, pa dosti rukole, pa nekaj redkvic. In vse to sem spravila v eno odlično solatko. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar