četrtek

Popečen mesni narezek, pečen krompirček, kuhan brokoli in solata

Na hitro:
  • popečen mesni narezek
  • pečen krompirček
  • kuhan brokoli
  • solata
MESNI NAREZEK
Danes sem samo zase nekaj na hitro naredila za kosilo, pa se mi ni dalo nekaj na dolgo delat. In sem se odločila, da bom kar en mesni narezek pojedla zraven krompirčka in solate. Ampak, da ne bo kar tak, sem ga narezala na rezine in na čebuli popekla malo. Dobro je bilo, samo se je kar mast spustila, tak da je malo preveč maščobno vse skup.

PEČEN KROMPIR
Mlad krompir, začinjen s soljo, rdečo mleto papriko in oljem sem dala pečt. Približno pol ure na 200 stopinjah. 

BROKOLI
Malo zelenjave za lepšo barvo in vitaminčke. Pa da malo izniči okus maščobe. :)

SOLATA
Zelena solata, rukola in redkvica z mojega vrta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar