sobota

Porova juha, hrenovka v testu in solata

Sobotno kosilo:
  • porovo-krompirjeva juha
  • hrenovka v testu
  • zelena solata
  • fižolova solata
JUHA
Segrela sem olivno olje in maslo in na tem pogrela narezan por in krompir. Ko pa se je malo popražlo, sem dolila vodo, da se je vse to skuhalo. Začinila sem s soljo, poprom in peteršiljem. Na koncu sem dodala še kislo smetano. Aja, še pred tem pa sem vse skup pretlačla. 

HRENOVKA V TESTU
Kupila sem listnato testo, ki ni zmrznjeno. Sem ga samo razvila in razrezala na štiri dele. Vsakega sem namazala s kečapom in potresla z origanom. Na sredino sem dala eno hrenovko in malo sira. Vse sem zavila in na koncu premazala z razžvrkljano jajco. Dala sem pečt na 200 stopinj za pol ure. Slastno.

ZELENA SOLATA
Solata in rukola, redkvice in česen - vse z domačega vrta. Česen je sicer še od lanske zaloge. Kot vedno pa sem začinila z bučnim oljem, kisom, soljo in vodo.

FIŽOL
Fižol s pločevinke sem umila in dodala narezan por in kislo kumaro. Začinila sem z bučnim oljem, kisom, soljo, poprom in vodo ter dobro premešala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar