sreda

Vražja jajca, svedrci z morskimi sadeži in solata

Sreda:
  • vražja jajca
  • svedrci z morskimi sadeži
  • zelena solata
VRAŽJA JAJCA
Tokrat sem se odločila za malo drugačno predjed, da ni vedno juha (čeprav ta tudi vedno paše). Pa mojemu malemu sem hotela dati malo kuhanega rumenjaka, zato je bilo to lahka odločitev. Skuhala sem dve jajci in jo po dolgem prerezala na pol. Polovičko rumenjaka sem odstopila mojemu malčku, preostali rumenjak pa sem dala v skledčko, dodala majonezo, gorčico, sol, poper in kari. Dobro sem premešala in s tem napolnila polovice jajc. Dala sem v hladilnik za kakšno uro. Potem sem servirala na krožnik, dodala narezan paradižnik (Lušt), ki sem ga prelila z balzamičnim kisom. Na jajci pa sem dodala narezan drobnjak. Mmmm, so bile dobre.


SVEDRCI Z MORSKIMI SADEŽI
Imela sem odprto škatlo svedercev, pa sem se odločla to skuhat. Zraven pa sem naredila omako. Morske sadeže sem popražila in dodala česen ter peteršilj. Ko se je popražilo, sem dodala paradižnikovo omako in vodo, v kateri so se kuhale testenine. Premešala in počakala. Servirala sem in čez naribala sir. 

SOLATA
Zelena solata, špinača, rukola (še čisto mlada z mojega vrta), redkvica in česen. Pa dobre preliv zraven z bučnim oljem, pa balzamičnim kisom, pa še vse ostalo... 

Ni komentarjev:

Objavite komentar