torek

Tortilje, riž in solata

Tokrat:
  • juha
  • mehiške tortilje z mletim mesom
  • riž
  • solata
JUHA
Juho sem si pustila od včeraj. Če že kuham ta pravo juho, potem si vedno naredim zalogo. Tako še prihranim malo časa in jo potem samo pogrejem pa zakuham. Danes sem dodala malo korenčka in na koncu (že spet) zlate kroglice. Počasi se jih bom že navolila, ker jih nonstop uporabljam.

TORTILJE Z MLETIM MESOM
Ko sem prvič pripravila te tortilje, so mi bile tako všeč, da jih zdaj vedno tako pripravljam. Na čebuli popražim mleto meso, dodam paradižnik, papriko, rjavi fižol in koruzo. Začinim (sol, poper, čili, bazilika) in dodam paradižnikov koncentrat (danes; drugače dam pelate).
Tortilje sem malo pogrela in namazala z mešanico kisle smetane in gorčice; na vsako sem dala malo popraženega mesa z zelenjavo in naribala gor sir. Prepognila sem in jih zložila na pekač obložen s peki papirjem. Isto stvar sem ponovila še po vrhu tortilj. Dala sem pečt za 20 min na 200 stopinj. Slastno, ampak ogromno. Nisem mogla vsega pojest; malo mi je ostalo še za večerjo.

RIŽ
Mislim, da je riž tukaj malo odveč, čeprav paše zraven. Sem pa ga skuhala zaradi mojega sinkeca, da sem lahko še njemu dala kaj za jest.

SOLATA
Zimska solata z domačega vrta. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar