četrtek

Ocvrte perutničke, pečen krompirček, popečena zelenjava in solata

Na ta deževni dan:
  • goveja juha
  • pohane perutničke z barbacue omako
  • pečen krompirček
  • popečena zelenjava
  • solata
GOVEJA JUHA
Kuhat sem dala eno veliko govejo kost, zraven pa seveda malo zelene, peteršiljeve korenine, korenčka in vse potrebne začimbe. To je počasi vrelo verjetno eno uro in pol, potem pa sem precedila in zasipala. Uporabila sem pa eno razžvrkljano jajčko, kateri sem dodala dve žlički moke. Tak so fajni nudlčki nastali. Po drobnjak pa danes nisem hodla, je preveč lilo.

POHANE PERUTNIČKE Z OMAKO
V trgovini sem slučajno opazila Knorrovo mešanico Fix za pohane bedrce z bbq omako in, ne vem sicer zakaj, sem si rekla bom pač probala. Jaz sem sicer kupila perutničke, ki sem jih razrezala na pol in solila ter malo naoljila. Nato sem jih pomokala v tej Knorrovi mešanici, dala na pladenj obložen s peki papirjem in v pečico za 40 minutk na 200 stopinj. Pa saj je dobro blo, ni kaj za rečt, ampak to le ni ta pravo domače pohanje.
Zraven je tudi omaka, ki jo narediš tak da z vodo zmešaš prašek, nato pa dodaš še kečap in v hladilnik. Omaka je bolj tak-tak, ogromno jo je, pa še bolj vodena je bila in nisem več kečapa htela dodati, ker bi že bilo preveč. 
V glavnem, kupila sem prvič, zadnjič in nikoli več.


PEČEN KROMPIR
Saj vem, da sva ga včeraj jedla, ampak kaj pa mi je poleg takšne hrane preostalo? Samo edina razlika je, da sem ga narezala na kose za pomfri. Začinila samo z vegeto in polila z oljem ter dala v pečico - enako kot perutničke, samo da na drugem pladnju. Slastno.

POPEČENA ZELENJAVA
Naredila sem jo po istem postopku kot včeraj, s tem da sem danes dodala še rdečo papriko. Hotela sem pač jajčevec porabit do konca in tak se mi zdi še najbolj okusen.

SOLATA
Še dobro, da sem včeraj imela malo ekstra, da nisem rabla danes po tem blatnem vrtu plazit. Tako sem jo samo stresla v skledo in zmešala z bučnim oljem, kisom in...

4 komentarji:

  1. Sicer so panirana krila in bremze iz pečice NJAAAAAMI (probajte jeseni isto foro z DEŽNIKI. Za doool past!) ampak HVALA BOGU vaši odločitvi za PRVIČ, ZADNJIČ in NIKOLI VEČ. Doma narejena panirnica je vsekakor veliko boljša kot tale INSTANT.
    Solata,juhica (joooooj, kako slastnaaaaa) krompirček pa ITAK....1A...BOŽANSKO...za PRSTE polizat!!! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Če imaš pod dežniki v mislih marele (gobe), potem itak vem da so zakon. Samo, da bi še imela koga, ki bi mi jih nabral... Jaz bi verjetno padla prek nje, preden bi jo zagledala. No, marelo mogoče še, ker je tak velika :)

    Domače paniranje pa je res zakon. Ko imamo trgatev, vsi tak veselo vohamo, ko mama že cvre pišeka za kosilo, po možnosti pa še gre kdo v kuhinjo kakšen košček ukrast za predjed. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. OOO JA. JOJ JOJ. Kot sem že napisal; MAMA, VREDNA ZLATA!!! Poklon od mene za njo. Sporočite ji to, prosim lepo.

    Trgatev, tista svežina, druženje, veliko pozitive, smeha in kvalitetnega druženja ob dobri hrani ter delu, je res nekaj kar plemeniti in naredi vinček še boljši!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, bom sporočila. Mame pa s(m)o itak zlata vredne. :)

    Trgatev je vedno bilo moje najljubše jesensko opravilo, ker je pomenilo, da se zaključi delo in se bo začel zimski počitek. Drugače pa si že vse sam napisal:)

    OdgovoriIzbriši