nedelja

Pečena rebra, pečen krompir, popraženi šparglji in solata

Nedeljsko kosilo:
  • juha
  • pečena rebra
  • pečen krompir
  • popraženi šparglji
  • zelena solata
JUHA
Kurja juha s kocke, pa korenček, pa ribana kaša, pa drobnjak z mojega vrta :) Enostavna juha z malo dela. Edino kaša rabi en cajt, da se skuha. Nimam rada al dente testenin :)

PEČENA REBRA
Rebra sem nasolila in poprala ter dala v hladilnik za kakšno uro. Potem sem jih dala na pladenj, zraven pa tri stroke česna in pol narezane čebule. Dolila sem še skodelico vode in dala pečt. Vmes sem enkrat še dolila vodo. Pa obrnila sem. Pred koncem sem jih vzela ven, narezala in še za 10 min vrnila v pečico, da so se vsi kosi dobro spekli. Dobra so bila, čeprav so se mi mogoče zdela malo mastna. Al pa sem se reber že prenajela, ker jih zadnje čase dostikrat pripravljam.


PEČEN KROMPIR
Mlad krompir sem očistila, narezala, solila in poprala ter dala pečt zraven mesa. Zelo je bil okusen, še posebej pa zato, ker se je pekel zraven meseka. Ta maščoba da poseben okus zelenjavi. Dosti boljše, kot če sam peče.

POPRAŽENI ŠPARGLJI
Šparglje sem narezala na manjše kolobarje, ki sem jih popražila na olivnem olju. Začinila sem jih samo z origanom, pa še to bolj malo, da ni okus prevladoval. 

SOLATA
Zimska solata z mojega vrta, dve redkvici z mojega vrta, česen z mojega vrta in špinača z maminega vrta. Slastno. Pravo veselje je gledat, kako mi zdaj raste zelenjava na vrtu, ko je končno malo dež zalil. Bomo imeli solate, pa redkvice, pa še ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar