ponedeljek

Enolončnica

Tokrat:
  • goveja enolončnica
ENOLONČNICA
Po vikendu dobrega žretja :) sem se odločila skuhati nekaj na žlico. Pa sem naredila govejo enolončnico. Kupila sem eno fajn mesnato govejo rebro, ki sem jo dala kuhat. Zraven sem dodala pol čebule, peteršilj in začimbe (sol, poper, majaron, zelena, timijan, vegeta). To sem pustila, da je vrelo en čas, potem pa sem precedila. Precejeni juhi sem dodala zelenjavo (gomolj zelene, peteršiljevo korenino, korenček). Meso sem narezala na kocke in ga dodala juhi. To je spet en čas vrelo, potem pa sem dodala še brokoli, cvetačo, por in ribano kašo. Ker še meso ni bilo čisto kuhano, je še en cajt vrelo, tak da se juha fajn zgostila. Na koncu pa še kanček kisa za boljši okus. Zraven sva jedla kruh. Prav pasala je takšna jed po vikendu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar