ponedeljek

Piščančje tortilje in solata

Danes:
  • juha
  • piščančje tortilje
  • solata
JUHA
Včeraj sem si pustila jušno osnovo, ki sem jo danes samo pogrela in dodala zlate kroglice. Imela je pa fajn okus po luštreku in ko je ponovno zavrelo, se je tudi vonj fajn razširil po kuhinji. Dobra je bila. Sicer sem pozabila na drobnjak.

PIŠČANČJE TORTILJE
Najprej sem pripravila meso. Mlado čebulo sem malo popražila, dodala malo rumene paprike in še grah. Čez par minutk sem dodala še na male koščke narezano meso in ga solila. Ko je bilo meso popraženo, pa sem dolila še malo vorčester omake za okus.
Tortiljo sem pogrela v mikrovalovki, namazala s salsa omako, dodala meso, narezan svež paradižnik, nariban sir in kislo smetano. 

SOLATA
Pripravila sem solato, ki sem jo jaz posebej jedla. Moj dragi pa se je spomnil še, da si lahko solato doda kar v tortilje. Je pa dobro pasala k tortiljam, če pa tudi v tortilje pa ne vem. ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar