sreda

Puranja nabodala, pečen krompir, popečena zelenjava in solata

Tokrat brez slike glavne jedi:
  • gobova juha
  • ormoški lignji
  • pečen krompir
  • popečena zelenjava
  • solata
GOBOVA JUHA
Kupila sem kremno gobovo juho z vrečke. Skuhala sem jo po navodilih, tak da je itak bila zelo okusna. Zraven pa sem seveda dodala domači drobnjak in kruh. Mnjami.

ORMOŠKI LIGNJI
V bistvu gre za puranja nabodalca. Dva puranja fileja sem narezala na trakove, ki sem jih čisto malo solila in začinila s sladko mleto rdečo papriko. Malo sem jih pustila, da se je prepojilo, potem pa sem vsak trakec ovila s polovico rezine slanine in prebodla z zobotrebcem, da je ostalo to skupaj. V ponvi sem segrela olje in na njem z obeh strani popražila lignje. Hitro so gotovi, ker so tanki, pa okusni so tudi.

PEČEN KROMPIR
Mlad krompir sem umila, narezala na kocke in začinila z vegeto in zalila z oljem. Dobro sem premešala in dala pečt za pol ure na 200 stopinj. Mmm, je dober mlad krompirček. Še boljši pa bo, ko bo domači pripravljen.

POPEČENA ZELENJAVA
Na olivnem olju sem najprej popražila por, nato sem dodala na kocke narezano bučko in jajčevec, ki sem ga predhodno solila, da se je izcedila grenkoba. Začinila sem jih z vegeto in suhim peteršiljem. Imela sem kar vročo ponev, tak da se je na hitro popražilo, ni pa se začela zelenjava dušit. Res je dobra bila.

SOLATA
Zelena solata, rukola in redkvica.

Ni komentarjev:

Objavite komentar