ponedeljek

Ocvrt zrezek, pečen krompirček, popražen por, akacijevi cvetovi in solata

Obilno ponedeljkovo kosilo:
  • goveja juha
  • pohan šnicl
  • pečen krompirček
  • popražen por
  • akacijevi cvetovi
  • solata
JUHA
Malo sem pobrskala po zmrzovalniku in našla še nekaj kosov govejih reber, pa sem kar eno uporabila za juho. Zraven pa itak korenček, por, začimbe in voda. Kuhala sem verjetno več kot eno uro, na koncu pa sem zasipala z jajčko. Ampak niso pa prišli tak fajn nudelčki ven, kot sem si jaz želela. Pa drugič. Nekaj govedine sem narezala in dala v juho (nekaj pa še je za jutri); pa še svež drobnjak z vrta sem zraven dodala.

ŠNICL
Kupila sem dva zrezka iz ribice - najboljši štikl mesa - in jih začinila (sol, poper, pecilni prašek) ter spanirala (moka, jajce, drobtine). Olje sem segrela in v njem ocvrla ali spohala šnicla. Mmmm, sta bila tako zelo dobra; za pohane šnicle se res splača ribico kupit. Okrasila pa sem z rezino limone.

PEČEN KROMPIRČEK
Tri mlade krompirje (malo večje) sem umila, narezala in obrisala do suhega. Dala sem na pekač in začinila (sol, mleta sladka paprika, olje). Pekla sem pol ure na 200 stopinjah. Slastno.

POPRAŽEN POR
Ta zeleni del pora sem narezala na malo debelejše rezine. Še pred tem sem ga dobro umila, ker je bil še ves blaten. Potem sem na kocke narezala dve rezini šunke. V ponvici sem pogrela olje in na njem na hitro popražila šunko, potem pa še por. Začinila sem s soljo in peteršiljem. Na koncu sem dodala žlico kisle smetane, dobro premešala in odstavila s štedilnika. Za malo bolj zelenjavno prilogo, pa da šnicl ni bil preveč suh:)

AKACIJA
Včeraj sem dobila cvetove akacije in sem jih danes pripravila kot prilogo. Ne se čudit, ker dobro paše zraven. Naredila sem maso (eno jajce, tri žlice moke, en deci mleka in sol), ki sem jo pustila malo stati, da se je zgostila. Imela sem 10 cvetov (ja, preštela sem jih), ki sem jih malo umila oz. namočila v vodi, potem pa pustila, da so se posušili. Te cvete sem vsakega posebej namočila v testu in ga dala v vroče olje, da se je popražilo na obeh straneh. Res so bili dobri, še jih bo treba nabrat preden mi odcvetijo.

SOLATA
Zelena solata, rukola, redkvica - vse z mojega vrtička. Dobra je bila, dobra :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar