torek

Puranji zrezek z zelenjavno omako, riž in solata

Danes:
  • goveja juha
  • puranji zrezek z zelenjavno omako
  • riž
  • solata
GOVEJA JUHA
Včeraj sem pustila malo (že kuhane) goveje rebre. Danes sem jo dala spet kuhat, zraven pa malo zelene, malo peteršiljeve korenine in malo korenčka. Pa še preostale začimbe seveda. Juha je bila zelo okusna, še posebej ker sem meso narezala na kocke in ga dala vanjo. Potresla sem z domačim drobnjakom, dodala pa sva si zlate kroglice. 

PURANJI ZREZEK Z OMAKO
Dva puranja zrezka sem solila in poprala. V ponvi sem pogrela olje in na njem popražila meso z obeh stranih. Praženo meso sem vzela iz ponve in vanjo ponovno vlila čisto malo olja, na katerem sem popražila čebulo in por. Čez nekaj časa sem dodala na kocke narezan jajčevec, ki sem ga predhodno solila, da je spustil vodo. Še čez nekaj časa pa sem dodala pokuhano cvetačo in brokoli. Zalila sem s smetano za kuhanje in dodala suh peteršilj in suho zeleno. Malo se je popražlo, potem pa sem vrnila meso v omako in dala čisto na malo, toliko da je ostalo toplo. Kak je bilo dobro, zelenjava je bila tak fajn kremasta. Je pa bilo dosti zelenjave, tak da je skoraj prevladoval okus, meso pa se je čisto nekam zgubilo. Ampak meni je bilo tak všeč.

RIŽ
Riž sem dala kuhat v vodo, v kateri sem prej skuhala brokoli in cvetačo. Nič posebnega, samo se mi je zdelo škoda vodo stran vlivat. 

SOLATA
Zelena solata in rukola, pa malo česna tokrat.

Ni komentarjev:

Objavite komentar