četrtek

Popečena piščančja prsa s sirom, prosena kaša z zelenjavo in solata

Spet sama:
  • popečena pišč. prsa s sirom
  • prosena kaša z zelenjavo
  • solata
PIŠČANČJA PRSA S SIROM
En kos piščančjih prsi sem začinila (sol, poper, malo pecilnega in kari) ter popekla na olju po obeh straneh. Pečeno meso sem dala na krožnik in nanj naribala Gauda sir, ki se je lepo raztopil. Lepo hrustljavo, ampak ne preveč, pa dober okus po siru in kariju. Slastno.
PROSENA KAŠA Z ZELENJAVO
Najprej sem v slani vodi skuhala malo brokolija in bučke. Zelenjavo sem vzela ven, v isti vodi pa sem potem skuhala proseno kašo. Mogoče bi morala še par minutk vreti, se mi ni zdela še dovolj kuhana. Kuhano kašo sem odcedila, ker je bilo preveč vode, in ji vmešala bučke. Pa še malo sira sem po vrhu naribala in okrasila z mleto sladko papriko.

SOLATA
Zelena solata + malo rukole + malo špinače + nekaj redkvic. Vse je z domačega vrta. Rukola se je spet obnovila oz. obrasla, špinača pa je že dovolj velika, da lahko par listov posmukam za dodatek k solati. Redkvica pa itak obvezno mora biti zraven. Sem pa pozabila na česen danes; pa drugič. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar