nedelja

Lazanja in solata

Nedelja:
  • juha
  • lazanja
  • solata
JUHA
Tokrat sem dobila kosti z ene ta dobre mesnice in to so kosti, na katerih še se celo meso gor najde. Eno kost sem dala kuhat, zraven pa korenček, pa malo čebule, pa dosti različnih začimb (luštrek, peteršilj, timijan, zelena, majaron, vegeta, sol, poper, koriander). Kuhano sem precedila in en del zasipala z rezanci. Mmmm, je bila dobra.

LAZANJA
Še enkrat od zadnjič mi je ostalo testo za lazanjo, pa sem se odločla danes to porabit. Takrat sem tudi dobila en dober nasvet kako omehčat testo brez kuhanja. Deluje!
Najprej sem pripravila mleto meso. V ponvi sem na olivnem olju popražila eno domačo mlado čebulo, dodala sem česen in meso. Začinila sem s soljo, poprom in peteršiljem. Popražila sem in na koncu dodala grah s pločevinke in paradižnikove koščke (Mini Cubetti). 
Na pokrov od jena posode sem dala dva kosa testenin in vsakega premazala s smetano za kuhanje. Po vrhu sem nadevala en del mesa in spet dva kosa testenin. Ponovno sem testenine premazala s smetano za kuhanje in ponovno naložila naslednjo plast mesa. Pa spet testenine, smetana za kuhanje, meso; in še enkrat testenine smetana za kuhanje in sir. Ja, končala sem z naribanim sirom. 
Dala sem pečt za dobrih 25 min na 180 stopinj. Super je bilo, samo sir bi morala dati na koncu gor in ne na začetku. Tako pa se je sir preveč zapekel in je bil trdi, namesto tako fajn mehak. Bom vedla za naslednjič. 
Preostalo paradižnikovo omako oz. kocke sem pogrela (dodala sem kanček vode) in začinila z baziliko in origanom. S tem sva si prelila lazanjo, da je bila še bolj sočna. Slastno.

SOLATA
Zelena solata, pa malo rukole zraven, pa še par listov špinače, in še nekaj redkvic. Pa še en česen sem gor narezala.

2 komentarja:

  1. In prav ti si me zacumprala (PRESNETA BODI :D) da že od tvoje objave sanjam LAZANJO. Zakaj? Ker sem lazanjo nazadnje jedel (verjami ali ne!) leta 2002. Hja, tako je to ja.
    In ker je najboljša vedno v družbi DRUŽINE ali dobre meni ljube družbe (manjše družine jim pravim; mojim najbližjim prijateljem) že par dni nagovarjam mamo, da pri naslednjem mojem obisku naredi lazanjo. In to prav takšno po tvojem predlogu.
    Veš kaj mi je pri tvoji BOMBA? GRAH. Že na slik izgleda perfekten, čvrst, na zob.
    Sem odvisen od graha in ga povsod dajam. Ne vem če si ga ne bom enkrat še v sadje za zajtrk zamešal :>.

    Fotke pa, kot si že napisala, so SLASTNE!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za pohvale :) Si me pa spomnil na pesem od Vlada Kreslina. Jaz drugače redkokdaj naredim lazanjo in mislim, da sem jo zdaj drugič naredila iz testenin (prej sem uporabila palačinke). Se splača. Nekuhane testenine pa obvezno namaži s smetano za kuhanje in postanejo tako fajn mehke.
      Zraven graha pa lahko dodaš tudi kakšno drugo zelenjavo ali pa narediš samo zelenjavno. Možnosti je ogromno.

      Za slastne fotke pa gre zahvala mojemu dragemu. On se trudi in obrača krožnik sem in tja, da je z različnih zornih kotov; pa skrbi, da je res lepo aranžirano,.. Jaz pa že zraven sline cedim in komaj čakam, da lahko zagrizem. :)

      Izbriši