sreda

Piščančja prsa v grahovi omaki, kruhove rezine in solata

Na ta zanimiv datum:
  • kurja juha
  • piščančja prsa v grahovi omaki
  • kruhovi cmoki (rezine:)
  • zelena solata
JUHA
Ker sem kupila piščančja prsa (s kožo in kostjo) sem meso zrezala dol s kosti ter le-te dala kuhat za juho. Zraven sem dodala jušno zelenjavo in začimbe. Kuhano sem precedila in zasipala z rezanci. Nekaj osnove sem si pustila za jutri.

PIŠČANČJA PRSA V GRAHOVI OMAKI
Prsi sem narezala na fileje in jih posolila. V ponvi sem jih na vročem olju popekla z obeh strani. Popečene sem vzela ven in v isti ponvi najprej popražila por, nato pa dodala grah s pločevinke. Dolila sem malo vode, nato pa začinila z mleto rdečo papriko. Malo se je pokuhalo, potem pa sem naredila omako tako da sem dodala smetano za kuhanje. V pripravljeno omako sem ponovno dala zrezke in pustila, da se je malo pokuhalo. Tako so se zrezki "nalezli" okusa. Meso je bilo na koncu zelo mehko in omaka je bila odlična.


KRUHOVE REZINE
Tokrat sem uporabila samo beli kruh. Tri rezine kruha sem narezala na kocke, ki sem jih na olju malo popekla (kar v ponvi, ne v pečici). To sem dala v plastično posodo. V ta isti ponvi sem popražila malo pora in narezane slanine. Dodala sem malo soli, eno razžvrkljano jajce, pol žličke kisle smetane, nekaj mleka in žlico moke. Pa še nasekljan svež peteršilj. Dobro sem premešala, maso dala na alu folijo, zavila in dala kuhat v vrelo vodo. Kuhano sem odvila in razrezala na rezine.

SOLATA
Mehka z dodano koruzo in feta sirom.

PS: Moj dragi je komentiral: "Napiši na blogu, da je bilo odlično kosilo." :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar