sobota

Kotlet v gobovi omaki in sirovi kapeleti

Danes:
  • juha z rezanci
  • kotleti v gobovi omaki
  • sirovi kapeleti
  • rdeča pesa
JUHA
Od kotleta sem odrezala kost in jo dala kuhat; zraven pa peteršilj, čebula, korenček in začimbe (itak). Precedila in zasipala z rezanci. Korenčke sem seveda dala v juho.

KOTLETI
Kotletoma sem odrezala kost in ju potolkla. Solila, poprala in popražila na olju. Popražene sem vzela iz ponve in v njej popražila čebulo. Dodala sem zmrznjene gobice, svež peteršilj in solila. Ko se je malo odtalilo in začelo pražiti, sem dolila vodo. Ko so bile gobice skoraj gotove, sem dodala smetano za kuhanje, premešala in vrnila kotlete in dušila (tu je potrebno ponev pokriti, da se fajn duši). Kotleti so bili fajn mehki na koncu:)

SIROVI KAPELETI
Testenine polnjene s sirom. Skuhala sem jih v slani vodi po navodilih v glavnem. Zelo izi za pripraviti.

RDEČA PESA
Še zadnjič. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar