nedelja

Pečena orada, popečena polenta, bučkini zvitki in solata

Sredozemski vpliv:
  • juha
  • pečena orada
  • popečena polenta
  • bučkini zvitki
  • zelena solata
JUHA
Od včeraj sem si pustila jušno osnovo; danes sem dodala jušno zelenjavo in jo skuhala. Zakuhala pa s fritati.

ORADA
Oradi sem očistila, solila, poprala in v notranjost dala en lovorjev list. Dala na pekač in dolila deci vina in deci vode. Dala pečt za dobre tričetrt ure. Vmes sem morala doliti malo vode, ker je tekočina izhlapela. Drugače pa zelo okusno; kot vedno.

POLENTA
Polento sem skuhala po navodilu; vodo sem solila in dodala malo masla. V vrelo vodo sem vsipala polento in mešala dokler ni postala gosta oz. kuhana. Potem sem jo pustila, da se je malo ohladila. Oblikovala sem jo (kolikor se je pač dalo) in jo popekla na olivnem olju.

BUČKINI ZVITKI
Bučko sem po dolgem naribala na rezine, ki sem jih popekla na olivnem olju (nisem solila). Vsako rezino sem potrosila z baziliko (nimam sveže), dala nanjo košček feta sira in zavila ter prepičila z zobotrebcem, da se je skup držalo. 

SOLATA
Mehka solata z malo sira in česna.

Ni komentarjev:

Objavite komentar