sobota

Pečena orada, pečen krompir z lignji in solata

Morsko kosilo:
  • suši
  • pečena orada
  • pečen krompir z lignji
  • solata
SUŠI
Včeraj sem slučajno videla, da ima Hofer suši na razpolago in sem danes seveda morali iti kupit. Glede na to da ga že več kot eno leto nisem jedla, sem bila vesela tudi te variante. Saj je bil dober, pa sem si lušte naredla, ampak ni to isto kot iti v restavracijo in dobiti sveže narejenega. Vseeno pa razmišljam, da bi jutri spet šla :)

PEČENA ORADA
Orado vedno pečem po istem principu in vedno je zelo okusna. Všeč mi je ker nima dosti kosti, tako da lahko jem, brez da bi trebila in iskala male kosti. Začinim jo s soljo, poprom in rožmarinom ter prelijem z olivnim oljem. Pečem pa približno eno uro na 200 stopinjah in je ravno dovolj.

PEČEN KROMPIR
To sem videla pri svakinji in mi je bilo tako všeč, da sem morala tudi jaz probati. Sicer mi ni glih tak dobro ratalo, ampak dobro pa je bilo. Krompir sem narezala na kocke, dodala sem na kolobarje narezan korenček, potem pa še peteršilj, sol, poper, rožmarin, olivno olje in vino. To sem dala pečt. Po dobre pol ure, sem dodala očiščene lignje (cele) in pekla še pol ure. Pa še vedno ni bilo dovolj in sem podaljšala še za 20 min. Nekak se mi krompir ni hotel spečti, pa ne vem kaj je bilo to krivo.

SOLATA
Kupila sem kristalko danes in jo natrebila ter umila. Tako kot se pač mora. Ta solata mi je še najboljša tak pozimi, ko nimam svoje na voljo. Začinila sem s česnom in prelivom (bučno olje, belo olje, sol, kis, voda).

Ni komentarjev:

Objavite komentar