petek

Kuhana klobasa, kuhan krompir z zaseko, solata in pogača

Kosilo za konec sveta:
  • juha
  • kuhana klobasa
  • kuhan krompir z zaseko
  • motovilec
  • čebula z bučnim oljem
  • sirova pogača
JUHA
Kar z jušne kocke in z zlatimi kroglicami.

KLOBASA
En par klobase sem imela (nekaj približno podobnega kot kranjska), pa sem jo skuhala in servirala.

KROMPIR
Skuhala sem krompir; neolupljen. Kuhan krompir sem olupila, narezala na četrtine, solila in prelila z raztopljeno zaseko.

SOLATA 1
Kar repincl.

SOLATA 2
Po domače oljov luk. Čebulo sem narezala in jo dala v skledo. Dodala sem tudi eno trdo kuhano jajce. Solila in prelila z bučnim oljem ter premešala.

POGAČA
Tokrat sem jo prvič delala in mi je kar uspela, čeprav na pogled ni glih najboljša. Celo testo sem si naredila. Bravo jaz:)
Za testo: ostra moka, sol, malo belega olja, par kapljic kisa (da se lažje razvalja) in mlačna voda. Zamesila sem in pustila, da je malo počivalo. Mogoče malenkost preveč kisa.
Nadev: domači sir in vrhnje (skuta in kisla smetana po slov.) sem zmešala, malo solila in sladkala; naslednjič še več sladkorja.
Testo sem razvaljala, ga namazala z nadevom in zavila. Dala sem na pekač obložen s peki papirjem. Eno jajce sem razžvrkljala in dodala malo kisle smetane. S to mešanico sem namazala testo. Pekla sem približno 45 min pri 180 stopinjah.

1 komentar:

  1. Pogača spet nekaj slasnega in to kosilo je tudi nekaj slasnega.
    Aneja Lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši