torek

Pasulj, sirovi kapelini in jabolčni štrudl

Za na žlico (po dolgem času):
  • pasulj
  • kapelini s sirom oz. sirovi kapelini :)
  • jabolčni štrudl
PASULJ
Po dolgem času se mi je zaluštal, pa sem ga morala spet skuhat. Pa dober je:)
V loncu sem najprej popražila na drobno narezano čebulo; dodala sem narezano naslednjo zelenjavo: en paradižnik, pol rdeče paprike, koren peteršilja, en korenček. Zelenjavo sem solila in mešala ter dušila v lastnem soku. Ko se je podušilo, sem zalila z govejo jušno osnovo (od včeraj). To sem pustila, da se je en cajt kuhalo, vmes sem mešala. Po približno pol ure sem dodala na kocke narezano prekajeno sv. ribico. Spet sem pustila, da se kuha; občasno sem premešala, po potrebi dolila malo vode. Proti koncu sem začinila s poprom, rdečo papriko (ki bi jo morala dati že na začetku, pa sem pozabila) in kečapom. Dodala pa sem tudi najbolj osnovni del pasulja - rdeči fižol s konzerve (prednost tega je, da je že kuhani:). Sem pustila (ponovno), da se je malo pokuhalo, da so se okusi navzeli oz. prepojili. Res je bil dober, moram se pohvalit:)

KAPELINI
Sicer niso ravno tipična priloga, ampak sem jih želela porabit. So pa bili dobri zraven, sva jih pridno pojedla. Najbolj pa paše zraven kruh - tokrat polbeli.

ŠTRUDL
Danes sem že drugič naredila štrudlj. Prvič mi je bil tak dober, da sem danes ponovila vajo. Sicer ga nisva jedla takoj po kosilu (sva se preveč pasulja nažrla:), bom pa vseeno opisala tu, kako sem ga pripravila.
Kot prvo jaz ne delam testa. Enkrat sem poskusila, pa mi ni najboljše uspelo. Zdaj pa nimam ne volje in ne časa. Kupim raje vlečeno testo, ki je tudi zelo dobro, pa imam dosti manj dela.
Jabolka (Idared; prvič Gala) sem obelila in naribala ter podušila. Moja mama jih vedno dušila in to zdaj jaz tudi prakticiram. Kak je prav ne vem, pa mi je tudi vseeno. Torej, v loncu sem segrela malo olja in na njem podušila jabolka. Uporabila sem osem jabolk, dve zvrhani žlici sladkorja in pol žličke cimeta. Podušena in začinjena jabolka sem nato uporabila za filo (logiš:). Na vlažno krpo sem dala en list testa, po polovici namazala (kar na debelo) jabolka in nato zvila. Uporabila sem tri liste, tako so zvitki kar polni. Položila sem jih na pekač obložen s peki papirjem (da je manj drgnjenja pol) in premazala z razžvrkljanim jajcem. Pekla sem jih pol ure na 200 stopinj. Pečica je seveda bila ogreta. Super je.

Ni komentarjev:

Objavite komentar