sobota

Čebulna juha, mesni polpeti, porov zavitek in solata

Dišeče kosilo:
  • čebulna juha
  • mesni polpeti
  • porov zavitek
  • solata
ČEBULNA JUHA
Eno rdečo čebulo (ali luk po domače) sem naribala na rezine, ki sem jih popražla na maslu. Morajo tak porjavet oz. porumenet. V loncu sem skuhala kurjo juho (iz kocke), v katero sem dala čebulo. To sem pokuhala še malo, proti koncu pa sem dolila še malo vina. Juho sem servirala v krožnike, dala gor popečene rezine toasta in koščke sira, da so se počasi topili. Okusno je bilo.

MESNI POLPETI
Mešano mleto meso, beli kruh (namočen v mleku, pa samo meča), sol, poper, peteršilj, eno jajce, por, drobtine. Dobro sem premešala in oblikovala polpete. Popekla sem jih v ponvi na olju.
POROV ZAVITEK
Por sem naribala; dve rezini šunke sem narezala na koščke. Na olju sem najprej popražila šunko, nato pa dodala por, rahlo posolila in še popražila. Na koncu sem vmešala kislo smetano (pol lončka). Nadev sem dala na list vlečenega testa, ki sem ga premazala z olivnim oljem. Pekla sem pol ure na 200 stopinj. 

SOLATA
Gentile z dodanim feta sirom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar