petek

Pečenica, kuhan krompir, stročji fižol

Kalorično kmečko kosilo:
  • sendvički (hladna predjed)
  • juha (topla predjed)
  • pečenica
  • kuhan krompir
  • stročji fižol
  • rdeča pesa
  • ananasov kompot (sladica)
SENDVIČKI
Dve rezini kruha sem namazala z zaseko in nanje dala rezine prekajene svinjske ribice in vloženo kumaro.

JUHA
Kurja juha z zelenjavo in jajčnimi cmoki (jajca + moka)

PEČENICA
Najprej sem jo 10 min kuhala v vodi. Kuhano sem dala na pekač, dolila malo olja in dodala malo zaseke. V ogreti pečici na 200 stopinj sem pekla približno 20 min, nato sem temperaturo zmanjšala na 160 stopinj in pekla še 15 min.



KROMPIR
Celi krompir (neolupljen) sem skuhala. Obelila in ga razrezala na četrtine. Solila. Prelila z raztopljeno zaseko, na kateri sem popražila čebulo.

FIŽOL
Domači, ki ga imam zamrznenega; skuhala sem ga v slani vodi.

1 komentar:

  1. Oh zdaj pa že ponovem predjed kako okusno ti pa imaš domišlijo
    Aneja Lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši