nedelja

Mesno-zelenjavna lazanja in solata

Opet nekaj enostavno dobrega:
  • juha
  • mesno-zelenjavna lazanja
  • repincl
JUHA
V vodo sem dala nekaj zmrznjene jušne zelenjave, zavrela in dodala zelenjavno jušno kocko. V krožnik sem dala narezano palačinko in prelila s kuhano juho. 

LAZANJA
Naprej sem spekla palačinke; so mi boljše kot testenine za lazanjo. Potem sem pa v ponvi najprej popražila meso, začinila (sol, poper, sveži peteršilj) in dodala kuhan korenček, kuhan brokoli, grah iz pločevinke in malo pražila. Na koncu sem dodala še malo kečapa in bazilike. 
Stekleno posodo sem namazala z maslom in v njo naprej dala eno palačinko, nato eno plast mesa in spet palačinko in spet .... dokler nisem končala s palačinko na vrhu. Dala sem v ogreto pečico in pekla 15 min. Na koncu sem gor potrosila nariban sir in dala za par minutk nazaj v pečico, da se je sir raztopil. 
Samo dve napaki: 1. preveč bazilike, ki je skoraj prevladovala in 2. premalo sira za povrhu. Drugače pa odlično 5 :)

SOLATA
Spet (zelo dober) repincl :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar