ponedeljek

Medena rebra, riž in solata

Okusno.je bilo:
  • juha
  • medena rebra
  • riž
  • repincl
JUHA
Vodo, v kateri sem skuhala rebra, sem precedila in dodala korenček, peteršilj in čebulo. Skuhala do konca in dodala fritate.

MEDENA REBRA
Rebra sem najprej kuhala 10 min v vodi, ki sem jo solila in poprala. Vmes sem pripravila omako iz medu, kečapa, senfa, sojine omake, vina in pomarančnega soka. Pokuhana rebra sem vzela iz vode in jih dala na pekač ter prelila z omako. Dala sem v ogreto pečico na 200 stopinj in pekla približno pol ure. Nato sem zmanjšala na 180 stopinj in pekla še skoraj tričetrt ure. Par minutk pred koncem, sem vzela rebra ven, jih razrezala in dala nazaj v pečico. Tako je vsaki kos bil fajn medeni. Aja, kaj pa je najbolj pomembno: Med pečenjem sem rebra enkrat obrnila, vmes sem jih prelila z omako in dolila vodo, v kateri so se kuhala rebra. Tako se niso izsušila, pa fajn omaka je na koncu ostala.

RIŽ
Navadni kuhani riž paše zelo dobro zraven.

SOLATA
Še vedno repincl.

Ni komentarjev:

Objavite komentar