petek

Goveji golaž in polenta

Na žlico:
  • goveji golaž s stročjim fižolom
  • polenta
GOVEJI GOLAŽ
Eno veliko čebulo sem narezala na kocke in v loncu pražila pol ure. Čebulo sem solila in občasno zalivala z vodo, da se ne bi prismodila. Po pol ure sem dodala na kocke narezano meso, solila, poprala in začinila z rdečo papriko in lovorjevim listom. Mešala sem in pazila, da se ni prismodilo. Ko je voda malo povrela, sem zalila z govejo jušno osnovo in počasi kuhala. Občasno sem premešala. Pol ure pred koncem sem dodala fižol in še kuhala. Zadnjih 15 min pred koncem, pa sem dodala Fant za golaž in do konca skuhala. Za prste polizat:)

POLENTA
Skuhala sem jo po navodili na vrečki. V slano vodo sem dala košček masla in v vrelo vodo vsipala polento. Dobra je bila, pa nisem preveč navdušena.

Ni komentarjev:

Objavite komentar