ponedeljek

Rižota z morskimi sadeži in solata

Še vedno smo na morju:
  • juha
  • rižota z morskimi sadeži
  • mešana solata
JUHA
Skuhala sem kos govedine z jušno zelenjavo. Na koncu sem precedila in govedino razrezala na majhne kose. Tokrat sem zraven dala zlate kroglice.

RIŽOTA Z MORSKIMI SADEŽI
Spet sem malo brskala po Kulinarični Sloveniji in naletela na ta recept. Čeprav sem bila sprva malo skeptična, so me prepričali pozitivni komentarji. Seveda sem si recept malo prilagodila, ampak kljub vsemu je bilo zelo okusno in bom definitivno še kdaj skuhala to jed. 
Morske sadeže (zmrznjene, od Špara) sem pokuhala v vodi (vrelo je samo par minut). V loncu sem na olivnem olju popražila na male koščke narezano rdečo čebulo, dodala strt česen, takoj zatem pa še rožmarin (meni se ga je preveč vsipalo, pa sem morala odstranjevat:) in odcejane morske sadeže. Vodo, v kateri so se kuhali, sem prihranila. Sledil je riž (ena skodelica), vino (ena skodelica) in prihranjena voda (2 skodelici). Pa še eno žlico (približno) kečapa in sem dobro premešala, pokrila in pustila da se kuha. Občasno sem malo premešala in pogledala, da vse štima:) Tu sem naredila napako, ker sem pozabila solit, ampak se ni tak fejst poznalo to na koncu. Ko je povrelo, se pravi, da je riž bil kuhan, sem primešala svež nasekljan peteršilj in malo smetane za kuhanje. Premešala in pustila nekaj časa (mogoče 10 min), da se je prepojilo. Servirala in to je to:)

SOLATA
Mehka solata, koruza, popečena bučka, feta sir, pršut, česen in preliv (bučno olje, olivno olje, jabolčni kis, balzamični kis, sol in voda). Premešano in postreženo. Okusno in z veseljem pojedeno:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar