nedelja

Svinjski kotlet v gobovi omaki, makaroni in solata

Zadnje nedeljsko kosilo v tem letu:
  • juha
  • sv. kotleti v gobovi omaki
  • makaroni
  • solata
JUHA
Sem kar jušno kocko uporabila; tokrat sem dodala korenček. Na koncu sva jedla kar zlate kroglice.

SV. KOTLETI V GOBOVI OMAKI
Kotleta sem potolkla, solila in poprala ter popekla z obeh strani. Zrezka sem nato vzela ven iz ponve in v njej popražila čebulo. Ko je bila popražena, sem dodala gobice in jih začinila (sol, peteršilj). Čez nekaj časa sem dodala kotlete in posodo pokrila, da se je malo dušilo. Na koncu sem kotlete servirala na krožnik; v omako pa sem dala kuhane makarone, dobro premešala in servirala.

MAKARONI
Pač kuhani v slani vodi. :)

SOLATA
Zelena solata, koruza in malo pršuta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar