nedelja

Medena rebra, jacket potato in solata

Nedeljski lunch:
  • juha
  • medena rebra
  • jacket potato oz. krompir v srajčki
  • zelena solata
JUHA
Kar s kocke, pa z rezanci zasipana.

MEDENA REBRA
Pokuhana rebra sem prelila z omako (pomarančni sok, vino, sojina omaka, gorčica, kečap, med, česen) in jih dala pečt za 70 min na 200 stopinj. Vmes dolivala malo vode od kuhanja. 
Kaj je največja finta? Ko so bila pečena, hočem vzeti pekač iz pečice in mi spolzi z rok in pade na vrata od pečice, omaka pa se fajn razlije po pečici in predalih pod njo :) Je blo pucanja nekaj, pa bolj vodena omaka (sem imela še vode, ki sem jo potem spet dolila). Ampak vsaj mesek mi ni padel na tla :)

JACKET POTATO
Celi, neolupljen krompir sem dobro umila in ga fajn premazala z olivnim oljem. Dala sem na pekač, malo olja je bilo na pekaču, da se ne bi krompir zasmodil. Dala sem pečt za 70 min na 200 stopinjah. Pečen krompir sem dala na krožnik, naredila zarezo v obliki križa in malo solila ter dodala malo kisle smetane. 
Ko sva jedla, sva dodajala sol in smetano po potrebi, ker zelo paše zraven. 
Aja, pa lupina se lahko poje. 

SOLATA
Zelena.

Ni komentarjev:

Objavite komentar