ponedeljek

Čufti in pire krompir

Tokrat:
  • čufti
  • pire krompir
  • solata
ČUFTI
Za čufte sem se odločla, ker mi je v nedeljo ostal riž. Mleto meso, riž, nasekljana čebula in peteršilj, sol, poper, majaron, jajce in malo drobtin sem zmešala in iz tega oblikovala kroglice. V ponvi sem jih malo popekla z vseh strani.
V loncu sem na olju popražila sladkor, dodala moko in nato zalila s paradižnikovim pirejem. Fejst sem mešala, da so se grudice razbile. Dolila sem še nekaj vode in v omako dala napol pečene kroglice, da so se še skuhale. Počasi je vrelo, jaz pa sem po potrebi premešala in dolivala vodo. Pa malo sem še solila, to pa je tudi vse.

PIRE KROMPIR
Standardna priloga, vendar sem ga nekam malo skuhala. Te pa sva si še kruh poleg privoščila, da sva omako do konca pomazala. Mnjami.

SOLATA
Ponavadi je v tej kombinaciji ne pripravljam, danes pa sem jo, ker sem jo imela že natrebljeno in umito, pa nisem hodela, da bi bila hin. Dodala sem kar nekaj redkvice. Pa sva glih tak pojedla vse, pa še dobra je bila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar