četrtek

Ocvrt piščančji zrezek, pečen kifeljčar, popečena bučka in kremna blitva

Praznično kosilo:
  • juha z rezanci
  • pohan piščančji šnicl
  • pečen kiflčar
  • popečena bučka
  • kremna blitva
  • solata
POHAN ŠNICL
Šnicle sem zadnjič panirala in ker jih je bilo preveč, sem tri dala zamrznit. Tokrat sem prvič sprobala panirane zrezke zamrznit in jih potem ocvret. Je bilo kar dobro, a se mi zdi, da le to ni bilo tisto ta pravo. Sveže je le sveže. ;)

PEČEN KIFLČAR
Z mojega vrta; sem ponosna. ;) Sicer še je kar droben, a se mi je že zaluštal, pa sem ga morala sprobati. Namantrala pa sem se, preden sem ga dovolj dobro očistila. (Za umivanje solate, blitve in krompirja sem danes najverjetneje porabila kar eno uro.)
Krompir sem dala na pekač in ga začinla (sol, nasekljan peteršilj in čebula, olivno olje) ter ga spekla. Mnjami.

POPEČENA BUČKA
Rastejo nam ko gobe po dežju. Te pa jih je pač treba jesti, zato sem eno pripravila zraven, čeprav ni bilo v prvotnem planu.

KREMNA BLITVA
Domačo blitvo sem temeljito umila in blanširala v slani vodi. Odcejeno in ohlajeno sem na drobno narezala. V loncu sem na maslu popražila nasekljano čebulo. Dodala sem žlico moke in zalila z vodo. Dobro sem premešala, da se je bešamel zgostil. V to sem vsipala pripravljeno blitvo in začinla (sol, poper, muškatni orešček). Malo sem pokuhala, na koncu pa dodala še žličko kisle smetane.

SOLATA
Edino solata je s sosedovega vrta, mi je letos nimamo. Vse nam polži spožerejo, pa sploh ne vem kdaj, saj jih ni nikjer videt.
Tokrat sem jo pripravila s koruzo, ker jo imam moj sinko rad. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar