četrtek

Popečeni kotleti, ajdova kaša z gobicami in paradižnikova solata

Danes:
  • juha z rezanci
  • popečeni kotleti
  • ajdova kaša z gobicami
  • paradižnikova solata
POPEČENI KOTLETI
Kotlete sem potolkla, solila in v ponvi popekla z obeh strani. Čisto enostavno. Bili so fajn okusni in sočni. Pa še za večerjo nam je ostalo. Ne bomo lačni.


AJDOVA KAŠA Z GOBICAMI
Kašo sem skuhala. V ponvi sem popražila narezano mlado čebulo, narezane šampinjone in bučko. Začinila sem s soljo in peteršiljem, ki sem pa ga potem odstranila. K popraženi zelenjavi sem dodala kašo in zalila s sladko smetano. Malo sem še pokuhala in servirala. Odlično.

PARADAJZOVA SOLATA
Kupljen paradižnik (Lušt) sem narezala, dodala sem še narezano mlado čebulo in začinila. Z bučnim oljem, domačim. Oh, domače. ;)

2 komentarja:

  1. U, tole ja pa konkreten kotlet.Mojemu možeku bi se kar oči zasvetile ko bi tole videl..:)
    Paradižnikova solata pa ne gre brez bučnega olja, a ne? Pri nas ga kar precej pojemo, prinese mi ga pa sodelavka iz Prlekije...a ti imaš vašega domačega?

    Lp, Pika

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kotlet je bil res ogromen; moj dragi se je moral predati in smo ga za večerjo pojedli do konca. ;)

      Moj stric ima domače bučno olje. Ta boljše je. Na paradižnikovi solati pa je obvezen.

      Lp, Ana

      Izbriši