petek

Pica, stročji fižol s smetano

Danes:
  • juha z jajčko
  • domača pica
  • stročji fižol s smetano
  • solata
PICA
V skrinji sem imela še eno porcijo testa in sem hotela to porabit (delam spet na tem, da bi zaloge porabila), pa sem naredla pico.
Testo sem raztegnila po naoljenem pekaču in ga namazala s kečapom ter potrosla z origanom. Nadevala sem ga s šunko, vloženimi artičokami, olivami, gobicami, sladko koruzo in naribanim sirom. Seveda sem jo spekla v pečici. Dobra je bila.

STROČJI FIŽOL S SMETANO
Malce nenavadna kombinacija, a danes sem šla na tržnico in je ena gospa imela tak lepi fižol, da sem ga morala kupiti. In logično, da sem ga pripravila danes. 
Skuhala sem ga v slani vodi in odcedila. Zmešala sem s kislo smetano in servirala. Jutri bo spet, ampak verjetno ne s smetano. Moram še prespati in se odločiti za končni jedilnik.

SOLATA
Zelena solata.

Ni komentarjev:

Objavite komentar