nedelja

Pečeno meso, pečen krompir in koromačeva omaka

Danes:
  • grahova juha
  • pečeno meso
  • pečen krompir
  • koromačeva omaka
  • solata
GRAHOVA JUHA
Nisem je jaz naredla, ampak tašča. Imamo namreč mladi domači grah in smo ga danes prvič jedli. Kak točno je juho naredla ne vem, vem pa, da je bilo v njej še korenček, čebula in cmoki. Pa okusna je bila fejst.

PEČENO MESO
Od včerajšnje zabava nam je ostalo še nekaj mesa, tak da sem samo to zraven pogrela. Zabavo pa smo imeli na turistični kmetiji Hlebec in mi je bilo res všeč. Lušten ambient, okusna hrana, mir, še najbolj pa dobra družba.

PEČEN KROMPIR
Za prilogo sem nam kar krompir in korenček spekla. Začinila sem ga s soljo in oljem. Pa še malo mlade čebule sem zraven narezala. Pekla sem v pečici na 200 stopinj približno tričetrt ure. Enostavno in okusno.

KOROMAČEVA OMAKA
Na olivnem olju sem popražila nasekljano mlado čebulo. Dodala sem na kocke narezan koromač, nasekljan peteršilj in sol. Zalila sem z vodo in dušila skoraj do mehkega. Ne preveč, da se mi ne bi razkuhalo. Potem sem dodala malenkost drobtin in malo sladke smetane.

SOLATA
Tokrat pa je bila kumarična solata z domačim bučnim oljem, kisom, soljo, poprom in česnom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar