sreda

Losos z meliso, pečen krompir in grah z mocarelo

Tokrat:
  • goveja juha z zlatimi kroglicami
  • losos z meliso
  • pečen krompir
  • grah z mocarelo
  • solata
LOSOS Z MELISO
Po dolgem času so v našem Šparu spet imeli lososa na voljo in sem ga morala kupiti (kljub visoki ceni). Potem sem malo brskala po netu in našla ta recept.
Lososove zrezke sem solila, namazala z medom in obložila z listi melise, ki nam raste na domačem vrtu. Vse skupaj sem zavila v peki papir in pekla 20 minut.
Losos je bil sicer okusen, vendar se mi zdi, da se ni ravno navzel okusa po medu ali melisi. 

PEČEN KROMPIR
Krompir in korenček sem obelila, narezala in začinila (sol in olje) ter spekla v pečici.

GRAH Z MOCARELO
To se čuje dosti bolj fensi, kot je dejansko bilo. V bistvu sem skuhala grah v slani vodi in ga odcedila. Potem sem v lonec dala malo masla in vsipala not kuhan grah, da sem dobila maslen grah. Ko sem ga servirala na krožnik, sem nanj položila rezine mocarele in to je bilo to. 

SOLATA
Zelena solata, ki sem jo dobila od sosede, in rdeč radič, ki sem ga kupila v trgovini. Pa s česnom in bučnim oljem. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar