torek

Pečen brancin, pečena zelenjava in solata

Zadnji junijski dan:
  • juha s korenčkom in zdrobom
  • pečen brancin
  • pečena zelenjava
  • solata
  • tzatziki omaka
PEČEN BRANCIN
V Sparu jih imajo v akciji in sem kupila dva (pa sem še vedno dobrih šest evrov plačala!), saj so zelo okusni. Pa kar za očiščene sem prosila, ker poleg dveh malčkov res nimam časa še rib čistit.
Doma sem ju otrla s papirnato brisačo, solila, nadevala z rožmarinom in limono ter prelila z olivnim oljem. Pekla sem ju pol urce. Oh, sta bila odlična.

PEČENA ZELENJAVA
V bistvu sem spekla krompir, bučko in korenček. Vso zelenjavo sem narezala, solila in prelila z oljem (no, pokapljala z oljem). Dobro sem premešala in spekla v pečici. Nisem pekla zelenjave skupaj z ribami, ampak vsako na svojem pladnju.

SOLATA
Zelena solata s sosedinega vrta. Pa še za enkrat imam. 

TZATZIKI OMAKA
To je sicer izven plana, ampak sem od sosede dobila še eno ogromno kumaro. Polovico sem obelila, prerezala po polovici in odstranila semena ter drobno naribala. Dala sem na cedilo in solila, da se je spustila voda.
V skledi sem zmešala ožete kumare, nasekljan koper (na vrtu nam tak raste, da se ga ne moremo znebit), strt česen, sol, poper, olivno olje in grški jogurt. Dala sem v hladilnik in pustila en čas, da so se okusi malo spojili.

Ni komentarjev:

Objavite komentar