torek

Pečen krompir z zelenjavo in kremna blitva

Brezmesno kosilo:
  • juha s palačinkami (skuhala tašča)
  • pečen krompir z zelenjavo
  • kremna blitva
PEČEN KROMPIR Z ZELENJAVO
Tega mesa imam že vrh glave in sem rekla, da danes pa ga nočem ne videt, kaj šele jest. Zato sem pripravila samo pečen krompirček in blitvo. Pa je bilo božansko dobro kosilo.
Krompir, pol bučke, štiri korenčke in kocene blitve sem narezala, dala na pekač in začinila s soljo in olivnim oljem. Dala sem v pečico in pekla tričetrt ure. Bolj proti koncu sem dodala še narezano šalotko. Odlično.

KREMNA BLITVA
Po treh letih neuspešnega sajenja blitve, mi je letos prvič zrastla in to tudi na delih, kjer je niti sadila nisem. Verjetno je ostalo seme še od prejšnjih let v zemlji in je pognalo. Zdaj pa se je celo tako razrastla, da sem jo pobrala eno veliko skledo.
Liste sem najprej dobro umila, prerezala na pol in jih poblanširala v slanem kropu. Odcejeno in ohlajeno sem na drobno narezala.
V loncu sem na maslu popražila nasekljano šalotko, dodala sem žlico moke in začela počasi dolivati mleko. Vmes sem mešala, da sem razbila grudice. V pripravljeno maso sem dodala blitvo, ki sem jo še začinila s soljo, poprom in muškatnim oreščkom. Za piko na i, pa sem dodala še žličko kisle smetane. 
Kosilo je bilo tako dobro, da sem kar začela jest, preden sem se spomnila še na slikco. 

2 komentarja:

  1. Veš kaj me zanima, ali ima blitva tak okus kot špinača?
    Špinačo in pire namreč obožujem, blitve pa še nisem jedla nikoli na tak način kot špinačo.

    Drugače pa se strinjam s tabo da včasih prav paše brezmesno kosilo, jaz imam zdaj v tem času rada pečen mlad kifeljčar in solato berivko....mož sicer malo kislo gleda, ker ni "mesiča", ampak pač poje kar dobi na taler. Potem pa čez pol ure v hladilniku brska za kakšno salamco, pašteto....;)

    Lp,Pika

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, bi rekla, da sta si po okusu precej podobni. Meni je blitva celo bolj všeč, čeprav imam tudi špinačo zelo rada.
      Moj niti slišat noče, da bi skuhala brezmesno kosilo. Morala bi ga enkrat postavit pred dejstvo, da pač na mizi ni mesa, pa bi se glih tak najedel. Čeprav bi verjetno godrnjal zraven. ;) Moški. :)

      Lp, Ana

      Izbriši