četrtek

Tunini polpeti in rižota

Danes:
  • juha z rezanci
  • tunini polpeti
  • rižota 
  • solata

TUNINI POLPETI
Tri manjše konzerve tunine sem uporabila za nas tri. Tunino sem vzela ven in dala na cedilo, da se je olje scedilo dol. Tunino sem potem dala v skledo in dodala nasekljano šalotko in peteršilj, majonezo, gorčico, drobtine, sol in poper. Dobro sem premešala in oblikovala polpete, ki sem jih popekla v ponvi. Vanjo sem vlila tudi malo olja iz konzerve.

RIŽOTA
Spet sem pripravila rižoto iz pečice, tokrat z grahom in korenčkom. V ponvi sem najprej popražila narezano šalotko, dodala sem korenček in grah ter malo popražila. Presipala sem v pekač, v ponvi pa sem še malo popražila riž za rižote.
Pekač z zelenjavo in rižem prelito z jušno osnovo sem dala v pečico in pekla. Vmes sem preverjala količino vode, ki sem jo po potrebi dolila. Ko je bil riž gotov, sem vzela iz pečice, da se ne bi preveč zapekel. Ampak korenček še ni bil mehak. Zelenjavo bi pred uporabo morala malo pokuhati, vsaj za kakšnih deset minutk.

SOLATA
Zelena solata z rdečim radičem. Pa še dve redkvici sem našla na vrtu, to pa mislim, da sta zdaj res bili zadnji. Za jutri pa imam še zadnji del solate.

Ni komentarjev:

Objavite komentar