ponedeljek

Piščančje bedre v grahovi omaki in riž

Danes:
  • juha z ribano kašo
  • piščančje bedre v grahovi omaki
  • riž
  • solata
PIŠČANČJE BEDRE V GRAHOVI OMAKI
Bedre sem nasolila in jih na olivnem olju popekla v ponvi. Nato sem jih vzela ven in v ponvi popražila nasekljano domačo šalotko. Dodala sem domači grah, nasekljan peteršilj in zalila z vodo. Začinila sem še s soljo in mleto rdečo papriko. 
Meso sem spet dala v ponev, da se je skupaj z grahom dušilo, dokler ni bilo oboje pripravljeno. Na koncu sem dodala še sladko smetano in to je bilo to.
Grah je itak bil odličen, tako fajn sladkasti, mnjami. Verjetno bom zdaj, ko moj pride domov na kosilo, še malo njemu ukradla. ;)

RIŽ
Kolebala sem med rizi-bizijem ali grahovo omako, pa sem se odločla za slednjo, ker sem morala porabiti smetano. Vseeno pa sem se za prilogo odločila pripraviti riž, ki je res fajn pasal zraven. Pa še od smetane je bil še bolj kremast in okusen.

SOLATA
Pozabila sem kupiti solato, tak da sem morala potem še enkrat v trgovino. Na srečo je tašča imela čas, da je otroka popazila; trgovina pa je tudi čisto blizu in sem bila v desetih minutah že doma. Saj pravijo: kdor nima v glavi, ima v nogah. ;)
Kupila sem mehko solato in jo pripravila na klasičen način. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar