sreda

Ocvrte bučke, riž in kumarična omaka

Brezmesno kosilo #2:
  • juha (skuhala tašča)
  • pohane bučke
  • riž
  • kumarična omaka (skuhala tašča)
  • solata
POHANE BUČKE
Danes sva si taščo spet skupaj pripravile kosilo, ker smo samo mi trije (midve in moj skoraj že triletnik) doma za kosilo. Ona je pripravila juho in omako, jaz pa vse ostalo.
Bučko sem obelila in jo narezala na kolobarje ter solila. S sinom sva jo skupaj spanirala (moka, jajce z mlekom in drobtine) ter jo ocvrla v vročem olju.
Potem sem jih dala na papirnato brisačo, da je popivnala malo maščobe. Odlične so bile. Njam.

RIŽ
Riž sem skuhala po navodilu, pripravila pa sem ga zato, da je bilo kosilo bolj nasitno. Prek smo si polili omako in je bila res dobra kombinacija.

SOLATA
Od sosede smo dobili eno lepo solato, ki sem jo umila, natrebila in začinila. Skoraj celo skledo sem sama pojedla. Slikat pa pozabla. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar