petek

Polnjeni šampinjoni, kolerabin pire, paradižnik z mocarelo in meso

Spet nekaj preprostega:
  • polnjeni šampinjoni
  • kolerabin pire
  • paradižnik z mocarelo
  • meso
  • solata
POLNJENI ŠAMPINJONI
Namesto juhe sem nama naredila simpatično predjed. Štiri šampinjone sem očistla in jim bete izrezala. Nasekljala sem mlado čebulo in jo v ponvi na olivnem olju popražila. Dodala sem nasekljane bete, peteršilj in sol. Spet sem popražila, za konec pa sem dodala še žličko drobtin.
Kapice sem namazala z olivnim oljem, jih nadevala s popraženimi beti in dala na pekač. Pekla sem jih 15 min na 200 stopinj. 
Da ne bi bil krožnik preveč prazen samo s šampinjoni, sem dodala malo rezino sira, redkvice in mocarele. Zaključila pa sem z veršičkom melise. Izgledalo je luštno, še boljše pa je bilo za pojest.

KOLERABIN PIRE
Tokrat sem kupila nadzemno kolerabo, ki sem jo obelila in narezala na kocke. Skuhala sem v slani vodi. Potem sem odcedila, pretlačila, dodala malenkost masla in sladke smetane. Zelo dobra je. Tudi surova je okusna, sem jo probala. Sem pa tokrat prvič jedla to kolerabo.
Je pa tako lahna jed, da bi jaz samo ob tem postala lačna takoj, ko bi s kuhinje odšla, zato sem si zraven privoščila še rezino kruha.

PARADIŽNIK Z MOCARELO
Dva paradajza sem narezala na debelejše rezine. Podevala sem jih po pekaču, nanje pa še rezine mocarele. Prelila sem s par kapljicami olivnega olja in dala pečt za deset minut. Superca.

MESO
Včeraj je moj šel k našim domov pomagat in seveda mu je mama napakirala meso, ki smo ga potem danes pojedli. Dobili smo dva kosa pohanega pišanca in dva kosa kuhanega flama. Dala sem na krožnik in v toplo pečico, da se je pogrelo. 

SOLATA
Kupljen repincl in domača redkvica. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar