nedelja

Mesni polpeti, pečen krompir z bučko in stročji fižol s smetano

Nedeljsko kosilo:
  • juha
  • mesni polpeti
  • pečen krompir z bučko
  • stročji fižol s smetano
  • solata
MESNI POLPETI
Mletemu mesu sem dodala eno jajce, nasekljano šalotko in peteršilj, sol, poper, majaron in na kocke narezan kruh, ki sem ga prej namočila v mleku in ožela.
Iz pripravljene mase sem oblikovala polpete, ki sem jih popekla v ponvi. Itak, da so bili zelo okusni.

PEČEN KROMPIR Z BUČKO
Eno bučko sem narezala na palčke (semena sem odstranla) in jih dala na pekač. Dodala sem še narezan krompir in dva korenčka. Začinila sem s soljo, nasekljanim peteršiljem in olivnim oljem. Dala sem pečt v ogreto pečico. Proti koncu sem še malo nasekljane šalotke potrosila po zelenjavi.

STROČJI FIŽOL S SMETANO
Fižol sem skuhala v slani vodi in ga odcedila. Dala sem ga nazaj v vroč pisker, dodala kisle smetano in dobro premešala, da so je smetana fajn porazdelila.

SOLATA
Še vedno kumarice, pa še za jutri imam dve.

Ni komentarjev:

Objavite komentar